Suprise!

HAHA, gud vilken underbar kväll!
Vill berätta allt nunununu, men jag ska ta det i ordning ;)
Hooppas ni hänger med nu ndå!

När klockan var runt tio över fyra säger kajsa att hon måste hem och oplugga 45 miniuter matte.
Jag tyckte det var lite udda att hon skulle göra det men sa okej, och att hon skulle ringa sen.
15 minuter senare kommer Niki med att hon måste hem och byta kläder.
Jag orkade inte riktigt bry mig, så hon sa att hon skulle komma tillbaka om typ en kvart.
Så ringer jag jacob och han svarar inte!
Tillslut ringer han upp mig och säger att han inte kan ses för han ska vara med Amanda.
Jag blev as sur. Det var ju min födelsedag lixom?!
Så jag ringer björn, och vi typ missuppfatta varandra så han var tvungen att åka med sina föräldrar och handla.
Men jag åkte till konsum och skulle möta niki.
Då kommer jag på att vi kan äta på lotus ikväll så jag ringer kajsa, jacob och björn och säger det!
Alla tyckte det lät bra (utom jacob då.) och att det skulle vi göra.
Jag föreslår då att jag och niki ska åka dit i förväg, men niki vill ta en promenad?
Så vi går från käringberget till hinsholmen. När vi är på hinsholmen ringer björn och säger att han kommer till konsum.
Så jag och Niki tar vagnen dit då Niki säger att vi ska börja gå mot kajsa så kan hennes mamma köra dit oss.
Jag tyckte det var onödigt men Björn och Niki ville det, så när vi nästan är framme är jag skit sur.
Kajsa var inte där, och vi var tvugna att gå hem till henne?!
Jacob kunde inte ses.
Patrik svara inte.
Jag var riktigt depp.
Så när vi kommer hem till Kajsa går jag in och ser hur det hänger en grattis grej och jag ropar högt tack och ska gå in till henne. Så jag kliver in med ytterkläderna på och ska precis säga åt henne att NU ska vi åka.
Där sitter Jacob & Patrik.
Så kommer Kajsa ropandes "SUPRISE"!
Jag vänder mig om och ser niki och björn skratta!
Så har dom alla planerat det till mig!
GUUUUULLIGT!
vi åt pizza, snacka, dansa.
Helt underbar kväll med underbara personer!
Amanda, Niki, Kajsa, Jacob, Patrik, Agge & Björn

GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0