Sakna aldrig något som fått dig le..

Sitter här på rummet och lussnar på musik samtidigt som jag pluggar på mina spanskaglosor...
Är så sjukt trött..
Orkar verkligen inte! har bara gått i skolan i en månad typ nästan två kanske :o
OCH är redan sjuukt skoltrött!
Känns verkligen inte bra! Det är ju det här året jag ska göra grryymt ifrån mig så jag får bra betyg..
men så mycket roligare och piggare man blir när man sitter framför facebook och photo booth!
När böckerna kommer upp framför ansiktet så blir jag så trött på en gång.
Aja, idag har det bara varit en degdag, som varje söndag.
Det börja med att jag sov hos niki, sen gick jag&kajsa hem t mig och sen drog kajsa hem och jag träffa jacob&joel.
Det var segt så jag gick hem t kajsa där vi lagade mat och satte oss med godis framför The Hills och The City.
Nu ska jag försöka gå igenom glosorna en gång till.
Egentligen funderar jag på att skita i dem, men får alltid så dåligt samvete på morgonen då...
Aja, Puss


En bilder från igår oxå!
nipgernrge
Nymålade naglar.
Tilde - VITA
Niki - MÖRK ROSA & LJUS ROSA GRAFITTI.

KOLLA OXÅ NIKIS&CARROS BLOGG
http://barachilla.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: nikita

riktigt skev hand eller nåt ?:)

2010-09-26 @ 21:24:47
URL: http://barachilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0