Låt oss gå i eld

Har precis packat väskan och nu, om en timme så drar vi!
Jag, Kajsa & Niki åker till jönköping! Vi vet inte hur länge vi stannar, men förmodligen bara till fredag, men det kommer bli as kul :D
Är galet taggad!

Annars en snabb uppdatering om gårdagen medans jag väntar på att tiden ska gå;


Igår var jag på stan med elin, serra & kajsa! Vi hade det jätte mysigt. Gick runt i affärer, åt lunch på American Bakery, NK, och hade det bara allmänt bra. Och gud, vad jag skrattar när jag är med dom 3. Alltid.
"Träffade" även på en kille som jag misstänker måste ha spelat för dolda kameran eller något, han var helt sjuk... :o
Sen får vi inte heller glömma Oskar Linnros som vi träffade på NK.
Ja, det var väll typ allt.
På kvällen träffade jag Niki, Kajsa, Jesper & Joel.
Det var nog allt. hehe.

Men nu ska jag nog dra ut och träffa joel & jesper en stund innan vi drar, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0