PRAAAOOO

Avslutade lovet med att Niki kom hem så jag &K var med henne hela dagen!
Träffade på Jacob & Fredrik. Senare "tacokväll" hos Pilups med Amanda, Jacob, Kajsa, Niki, Ludwig, Jesper & Daniel.
Dagen avslutades med engångsgrill, filtar och choklad i skräpviken. Senare när A,J,L,J&D drog kom Vera & Jonas.
Imorgon börjar två veckors prao, då jag ska praoa hemma/i köket med mamma. Behöver inte göra så mycket egentligen så har ingen aning om hur jag ska underhålla mig på dagarna. Får väll plugga. Som fan.
Börjar iaf halv nio imon, sätter klockan på åtta! ska ju baaaraaa vara hemma. fan vad skönt. inte behöva gå till skolan. WEEYHOO.
men jag känner hur tröttheten börjar ta över nu, så får nog gå och lägga mig nu.
puss godnatt! ttyl ♥

JA. FYFAN. VIDRIG BILD. MEN JA, SÅHÄR SPENDERADE JAG MIN KVÄLL.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tilde vem är hon från handelshögskolan som du börjat umgås med, hon med knäppt skinjacka ?

2011-11-08 @ 16:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0