Åttan..

Har inte bloggat på flera dar, men kände att jag skulle ta vara på dom sissta dagarna av sommaren ist för att sitta framför datan och sega. Men nu är jag back on track!
Ja, idag var det då första dagen i åttan. Var väl sådär. Känns inte speciellt bra, men det gör det väl aldrig i början efter ett underbart lov...?
Jaja, nu ska vi inte vara sånna, har haft en jöbbig dag och är trött som fan. Mensvärk oxå...Kan det bli jobbigare?!
HAHA! men vi får ta det med en nypa salt ;)
Men nu sitter jag och kollar på ngt tvpogram.. vet iinte vad det handlar om eller heter, HAHAH!
Näe, nu ska jag fixa d sista för imorn sen sova. Det behövs verkligen nu!
Juste, sen om ngn dag/dagar kommer en bild bomb från min sommar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0