Im home, bitches!

Nu har jag vart hemma sen söndag morgon.
Och jag & Kajsa har konstaterat en sak, Svergie har SÄMST väder.

Jaja, iallafall när vi var i Palma så gick vi på stan dom dagarna.
Köpte lite grejer, som ett bar jeans& en stickad tröja.
Sen så åt vi på lovely dunkin coffe.
Sen började vi få ont om tid, och vi gick tillbaka till båten där en taxi skulle stå. Men den var typ 20 minuter sen så vi fick skynda oss in på flygplatsen, men upptäckte att kön var nästan tom, så incheckning och allt gick bra!
Tills vi får reda på att flyget är sent och kommer lyfta 3 timmar senare än beräknat..
Menmen, vi tänkte att vi får väll äta lite.
När vi ätit så går vi till ett ställe där vi skulle få gratis gejer, och när vi kommer dit står en flygvärdinna och säger att planet är ännu senare och att det kommer landa runt kvart i elva.
Då hade vi redan varit på flygplatsen 3 timmar.
Men till slut kom flyget , och vi lyfte när klockan var halv tolv. Vilket var den tid vi egentligen skulle landat.

Sen dagen efter så kom Kajsa hem till mig på morgonen, vi åkte till konsum och köpte tårtsaker och bakade en tårta till niki :D
Sen satt vi och prata jätte länge.
På kvällen gick vi hem till Niki , för hon skulle ha släktkalas. Efter de träffa vi Jacob, Patte & Agge.Sen sov Niki&Kajsa hos ,mig.

På morgonen idag kollade vi på film. Nu har Niki åkt till Jönköping, och jag och kajsa sitter hemma hos henne. Kajsa fixar sig och vi tänkte ringa lite folk snart.
Hoppas att vi kan vara här ikv.

Kommer även några pics sen!

xxx Tilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0