Inget nät.

HAHA, jag skulle uppdatera och använda bloggen som en sommarblogg i sommar... trodde jag..
Men d visa sig att jag inte hade ngt nätverk utom på vissa platser.
Och jag har alltid haft väldigt lite tid på mig, så det har inte blivit ngt bloggande.
Men om ni vill veta var jg befinner mig för stunden så har kajsa en blogg där hon uppdaterar mer, (länkar den nedanför).
Ända gången jag har tid är iallafall när vi ligger i vår hemma hamn (utom den i gbg), Real Club Nautico Palma.
Så d är bara här d blir bloggande.
Och eftersom jag har tid nu kan jag berätta vad som hänt och så har ju lixom gått 4 veckor :O
.
Först mötte vi upp familjen buchler i Soller och seglade(åkte för motor) till colobra. sen vidare till en vik där vi såg sköldpaddor. Sedan var vi bara familjen på båten och då seglade vi upp till Menorca och runt där sedan tillbaka till Pollenca på Mallorca och mötte upp Kajsa& hennes mamma Annika. Vi seglade runt Mallorca lite och sedan till Palma. Igår åkte Annika hem och Kajsa är kvar t på lördag då vi åker hem allihop.
Idag ska vi vidare till es trenc, ni kanske känner igen d? en typ känd strand har på Mallorca.
Sen åker vi till Puerto petro & puerto collom och sen tbx.
SEN KOMMER VI GBG :D
.
d var lite kort om mina 5 veckor.
Här kommer länken t kajsas blogg och ngr bilder :)
http://kajsapilups.blogg.se/
Nätet är för dåligt, inga bilder :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0