even if you're still here, I miss you

Vart med Niki och Kajsa idag, inte gjort något speciellt.
Gick hem tidigt ikväll för imon klockan 9.00 är det träning...Men om man ska va fin får man lida pin? HAHA!
Imon ska jag städa och fixa här hemma. Laga mat oxå, för mina förlädrar inte är hemma. Sedan tänkte ag ringa Björn och kolla om vi inte kan ses.
Idag har vi varit tillsammans i 6 veckor btw!
Thihi, du är grym <3

Nu måste jag sleepa om jag ska orka gå upp 8 imon oxå.
Fan skakar som fan, kommer aldrig kunna sova.
Önskar jag kunde skriva vad som just hände, men det kan jag inte än. Vet inte riktigt vad som händer efter det här, men det lär väll komma ut på ett eller annat sätt ändå..
Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0