My only wish is still you..

Så jävla många löften, som alla brutits av på en sekund.
Du sa föralltid. Vad betydde det för dig? För mig var det så jävla värdefullt men för dig?
Jag har förlorat så jävla mycket, men jag trodde jag vunnit det finaste!
Men jag förlorade även det.
Du var det bästa, den underbaraste kille jag någonsin träffat.
Du fick mig att bli förälskad i dig. Och sedan bröts det, men vafan, man kan inte bara skära av banden så och sen aldrig glömma resterna.
Om jag levt i en dröm skulle du ringt upp och sagt att du ångrat ditt val men det här är verkligheten.
Jag har aldrig varit kär och heller aldrig fått mitt hjärta krossat, men nu vet jag vad folk menar!
Kärleken med dig var helt underbar, jag har aldrig varit så lycklig som när jag var med dig.
Jag har gjort så jävla mycket fel. Jag var anledningen till att det gick så här.
Jag hoppas du får ett underbart liv, och hoppas verkligen att du är nöjd nu.
För om detta inte gör dig lycklig är allt ovärt. Hela alltet. Att vi ens blev tillsammans. För om du varken var lycklig när vi var tillsammans eller är lycklig nu har jag verkligen gjort något fel.
Förlåt för allt. verkligen allt. Jag har bara varit ett tomt kapitell i ditt liv, som du snart glömmer.
Men jag kommer aldrig glömma dig, och det vet du!
Jag är för jävla kär i dig, men kärleken är inte besvarad.
Fan, jag litade på ditt ord. Känner mig så jävla lurad.
Jag vill fortsätta vara vänn med dig, men för mig kommer det bara bli sämre.
Ett förhållande kan inte brytas utan tårar, för då har det inte varit någon kärlek inblandad.
Så nu inser jag hur jävla kär jag varit.

Jag älskar dig och jag kommer älska dig lika mycket imorgon. Och dagen efter det oxå.
Jag kommer älska dig tills jag dör.
Du är helt underbar och den tjej som får dig ska vara lycklig.

Björn Holmdahl
22-10-2010
14-12-2010

Kommentarer
Postat av: Björn

förlåt Tilde, jag kommer aldrig att glömma dig. Du är det finaste jag någonsin haft..

2010-12-14 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0