Tidsfördriv.

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år.

2. Vem var den senaste du träffade?
Sofia Hall, är med henne nu.

3. Hur lång är du?
170 tror jag..?

4. Vilken var den senaste film du sett?
American Pie - Beta House

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Jag skickade " :o<3 " till Carro!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta!

10. När såg du senast din mamma? för 5 minuter sen?

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.

12. När vaknade du idag?
runt 11.

14. Vilken är din favoritplats?
Det spelar ingen roll var jag är, bara jag är med dom jag älskar! ;)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Långt från mina vänner.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag är i New York eller något :D

17. Vad skrämde dig som barn? Spöken har alltid skrämt mig.

18. Vem fick dig att skratta senast? Sofia!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Förmodligen.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med tröja och trosor..?

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Nej.

27. Vilken är din favoritglass?
Kulglass (y)

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Shoppa, resa och bara allmänt leva livet :D

29. Tycker du om kinamat?
Ja.

30. Tycker du om kaffe?
typ.. :o

32. Sover du på någon särskild sida?
vet inte..?

33. Kan du spela poker?
Nej, men jag har försökt lära mig.. Hehe

34. Tycker du om att mysa? Det beror väll på med vem man myser med.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja två stycken!

37. Vill du ha barn?
Ja.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och Spanska kan jag ju lite av ;)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Det beror på var man är, och hur varmt det är i havet.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi.

45. Vem är den roligaste människan du känner? HAHA, jag vet inte..? Niki, Jacob?

46. Välj ett ärr på din kropp?
Har typ inget riktigt ärr.. eller jo. Ett B på min handled.

49. Flirtar du mycket? Nope

56. Dansar du i bilen? Det händer.. HAHHAHA

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
NRJ ♥

Kommentarer
Postat av: elin

hmmm, funderar lite på det där B:et..... <3

2010-12-31 @ 00:18:25
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0