Tjejerna ♥

Vaknade 07.30 imorse..
Har redan sminkat mig och fixat håret och tatt på mig kläder så nu ska jag bara äta innan jag är klar.
Ska in till stan med några tjejer och kolla rean ;)
Har typ inga pengar tyvärr, men vi får se om vi hittar något!
MÅSTE spara pengar oxå. Fast jag funderar på att ta ut min månadspeng i förtid eftersom jag ändå sitter barnvakt när nya året börjar?
Fast jag är inte riktigt säker.
Behöver oxå en ny mobil. Verkligen.
Har lämnat in den flera gånger men får alltid tillbaka den och den "ska" funka, men ändå är det samma fel.
ååhhh, tröttsamt.
Lämnade in den för två veckor sen, har fortfarande inte fått tillbaka den. Riktigt dåligt.

Men nu ska jag väll fixa och dona lite innan jag drar.
Ser verkligen fram emot den här dagen, fan vad mysigt :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0