gud..?

Hej, har inte kunnat blogga så mycket i helg, det har hänt rätt mycket.
Men det är väll bättre att jag skriver nu än aldrig..?

Jag har precis ätit middag och innan det var jag med Elin och Niki.
Vi planerar en liten grej som vi hoppas kommer bli väldigt lyckad. Mer säger jag tyvärr inte.
Innan jag träffade dem var jag på gudstjänst i kyrkan och skulle hjälpa till med kollekten (ta in pengar till församlingen i typ några håvar), för man var typ tvungen att göra det. Men iallafall, när jag ska vända mig om slår jag i pinnen i väggen och det låter värsta högt så jag får värsta skrattet och där står julius och hannes som båda börja skratta åt mig...
Så ja, inte så lyckat. Men jag gjorde det iallafall! :D

Igår var det ju första gången på mötet, vi typ lekte lekar och sånt, rätt najs faktiskt! Vi fick ett armband oxå, där varje pärla står för något.
Det kommer en bild senare.

Men nu ska jag ringa kajsa på skype. pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0