He told me I was beautiful and kissed me til' the morning light

Min rullgardin har gått sönder :( Så d är jääätte ljust i mitt rum på morgonen..
Imorgon så börjar jag 9.55, efter det ska jag träffa Tessa, förmodligen gå t LasseMaja eller åka in t Espresso House.
Hoppas EH för jag vill ha en chai :o Men får prata med tessa..

Mamma lagar mat och ja ska ner och äta nuuu.
Tessa&Jag har dampat på skype idag och alla har ryckat på oss.. hahah!

OCh niki är världens gooaste, tyckte synd om henne.. Hon fick så jäävla ont i mage så hon kunde inte stå :(
men nu hoppas vi d är bra!

mgrd
Har gjort en suuper bra uppfinning med hjälp av en pinne :) thhihi, fick bort den så jag fick in lite ljus förut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0