Jag vet jag gjorde rätt, nu kommer allting bli perfekt..?

Fan heller. Inget kommer bli perfekt!
Jag bråkar med mina bästa vänner varje dag. Jag orkar inte, dom är fan det bästa i mitt liv!
Dom är fan allt. ALLT jag har!
När jag mår dåligt eller bara har jävligt tråkigt får dom mig alltid att må bra igen.
Jag vet att det är jag som gör fel och jag ångrar mig..

Jag vet att allt kommer bli bra igen, men vi glider ifrån varandra.
Jag älskar er det vet ni! Ni är underbara!
Vi är bäst tjejer! Systrar. ♥
Längtar CP mycket till torsdag!


Kommentarer
Postat av: niki

asså tilde vi eller var fall jag (och kajsa med vet jag) men vi är med varandra 24/7 varje dag så vi har välltyp tröttnat på varandra och dessa små bråken är skit jobbiga nu men dem betyder inget i längden ! ingenting kommer hända och vår planerade framtid kommer alldrig kunna bli ändrad på grund av detta !



Jag vet att när jag kommer hem från Spanien och ni från konfan så kommer vi typ längta ihjäl oss efter varandra. Och på torsdag kommer vi ha galet kul verkligen !



Tilde jag älskar dej och förlåt. Vi båda får skärpa oss och inte vara sura i onödan, spela matyr eller typ eller bli irreterade lätt. Vi vet ju att om en är glad så smittar det av sig lätt på den andra. Älskar dej och förlåt, vi kan väll bara skita i detta för det har inte ledit någon vart och kommer inte göra !

LOveee you bratziiee

2010-10-24 @ 19:33:11
URL: http://barachilla.blogg.se/
Postat av: AMANDA KORVEN EWA PAOULINA HEDEGÅRD

men gummsarna dååå... :( klart ni kan gå igenom det här, det är ju ingenting jämfört med eran vänskap i längden liksom!



tagga torsdag jätte mycket!

<3333333333333

2010-10-25 @ 10:38:33
URL: http://ahmendah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0