Varje gång jag ser dig le mot en annan, känns det som om jag ska dö inombords

Så sjukt sårad känner jag mig inombords.
Kan inte ens se på mig själv, är så jävla ledsen.
Vad ska jag göra? Det ända vi gör är att bråka.
Jag älskar dig över allt annat på denna jord, det är jag säker på. Det låter bara som tomma ord men det har en enorm innebörd, dom kommer direkt från hjärtat på mig.
Du är den bästa man kan ha. Men det räcker inte? Jag vill bara att du ska älska mig tillbaka. du säger att du gör det men jag kan inte lita på dina ord när du hela tiden klagar på mig.
Jag vill verkligen bara vara i dina armar och känna hur du ler mot mitt hår. Det är allt jag önskar. Att bara vara lycklig i din närhet, men istället oroar jag mig. Att jag inte räcker till.
Jag älskar idg verkligen, men nu vet jag inget..

Kommentarer
Postat av: anonym

tänk såhär. ¨A TRUE friendship NEVER ENDS¨. För var ni riktigt bra vänner, vänskapen tar inte slut, i promise. Alla får vi lite kämpigt emellanåt. Sluta inte kämpa, klättra mot toppen, och jag lovar, allt kommer lösas, ni behöver bara ett litet brak, och nu på lovet är det ju perfekt! Allt blir bra i slutändan, lita på mig!

Kram anonym..(a'

2010-11-01 @ 18:04:12
Postat av: Anonym

break*

2010-11-01 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0