Give love a try..

Jag har inte bloggat, har inte orkat.
Men jag ber FAKTISKT inte om ursäkt eftersom jag sa att jag bara skulle blogga när jag hade tid över och det har jag inte haft...
Nu iallafall har jag kommit hem från en grym träning, och efter det stannade jag, Tessa, Elin & Kajsa kva pch kolla på ÄFFp96 - Assyriska.
Efter matchen pratade vi lite med Emil och Ture innan vi drog.
Har även skadat ryggen så har cp ont just nu.. Men det är bara att bita ihop ;)
Idag har vi även vart och orienterat. SJUKT SEGT.
Aja, har inget att göra...
.
Facebook funkar inte så jag sitter och lyssnar på musik.
Just nu : Chester See - God Damn You're Beautiful
Blev så sjukt typ deppkär av den låten ...
.
För dig är jag ingen, för mig är du allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0