Ny header..?

Den senaste timmen av denna kväll har jag suttit och fixat en header, även lagt in den i designen. Men helt plötsligt när allt är sparat och så, och allt funkat jätte bra så ska jag gå in igen och den är borta.
Jag vet inte hur jag gör, för den är inlaggd i designen men det är den gamla som syns.
Men om ni ser den nya, så säg det, tack :)

Nu sitter jag här och pluggar svenska, har 11 ord man ska kunna betydelsen på..
Visst låter det enkelt! Men det är det verkligen inte. Alla ord är sjukt svåra och man har typ inte hört dem innan heller..
Jaja, bara att fortsätta plugga.

Eftermiddagen spenderades i stan med kajsa & mamma. Provade jackan som tyvärr inte passade. :( Så där blev jag lite besviken..

Idag har det bara varit en helt vanlig outfit, rätt slapp.
Har yvärr inga bilder, för har helt glömt bort att ta det, men jag skriver ut vad jag hade på mig ist :)

randig tröja(ser den på bilden i inlägget "sakna aldrig något som fått dig att le..") - Zara
Svart Cardigan - ?
Jeans - Pimkie
Halsduk - HM
Jacka - Svea
Väska & Boots - scorett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0