Where'd you go..?

Sitter med min käre mac i knät och samhällskunskaps boken ligger jämte.
Ska egenligen plugga men har verkligen ingen ork.
Har suttit och skypat med Niki ett tag och känner att jag bara vill att tiden ska gå så jag kan träna ikv.
Är så sjukt peppad på d :D
Men man har ju prov imon. Asså helt seriöst vår so lärare är ju sjuk i huvet eller ngt!!!
För två dar sen kommer han och berättar att till provet (imon) ska vi läsa på 20 sidor och alla partipogram på partiernas hemsidor..
Och vi har 3 kvällar på oss!!!!
Och sen förut idag när vi skulle kolla partipogramen så hittar vi dem inte....
AAAAARGGGHHHHH, so är verkligen INTE ett av mina starka ämnen heller.
.
JAJA, PLUGGA NU TILDE, PLUGGA NU!
.
Slänger in en dagens oxå.
Kommer bli mycket bilder på bloggen nu när jag har den i skolan och så :) men d gillar ni väll??
n sfnl
Jag vet bilden är skev, STÅR I SÄNGEN JUU :O
linne svart - HM
linne vitt - gina tricot
svart kofta - ?
jeans - pimkie
väska - scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0