Kär i en ängel

Först nu har jag en stund över att blogga.
Hehe, nej men det har faktiskt hänt rätt mycket idag och även igår.

Kvällen igår spenderades ju på brännö med gott folk! Det var riktigt mysigt och alla var glada, längesen jag var med det gänget så det var grymt kul!
Sen sov jag & Kajsa på brännö och imorse vaknade vi upp i ett hus stökigt som.. aa, jag vet inte. Men fyfan, aldrigaldrigaldrig att jag ska städa ett sånt hus igen. höhö.
Vi åkte och köpte frukost och sen skulle vi kolla vilken båt som vi borde ta, då insåg vi att vi bara hade 40 minuter på oss så det var att packa ihop sakerna fort och sedan sticka.

När vi var tillbaka i Långedrag sa jag hejdå till min bästis, och stack hem.
Strax efter det mötte jag upp Sofia och vi drog till torget, fräsch som jag var i keps och äckligt smink... , kollade in de nya affärerna och sånt, men jag var så jävla död så vi orkade inte prova något.

Vi drog hem till mig där morfar, Lotta & Klara(min "kusin") väntade.
Så nu sitter jag och "leker" med lilla Klara och väntar på att maten ska bli klar så jag kan dra ut sen.
Ikväll blir det Sofia, Jonas & Aria!
Hehe, men vi hörs senare, och snart kommer jag ladda över bilderna till datan oxå!
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0