You're like a music video, I could look at you all day

Kom precis hem från att ha varit ute lite med Kajsa, Niki & Jacob, satt bara och snacka och sånt.
Annars var det första skoldagen i dag. Det sög.
Har varit i stan sen och köpt en liten present till min kära storasyster som fyller år imorgon!
Grattis grattis!

Nu ska jag fixa lite och sånt sedan ska jag väll sova.. börjar 10 imorgon så det är soft!!

Måste oxå bara säga att jag är världens stoltaste över att min lilla flicka klarade moppeprovet!! haha, nej men niki du var jätte duktig. Så imorgon tar vi förmodligen moppen till skolan för första gången.. wiie.

TTYL ♥


ÅÅÅÅHHH, JAG ORKAR INTE MER..!! han är nog den finaste i hela fucking världen... fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0