she will be loved

Min statestik har sänkts enooormt. Inte så konstigt egentligen med tanke på att jag aldrig bloggar längre.
Jag är i perioder. Då jag vissa dagar älskar att blogga och andra dagar hatar det. Men ändå kan jag inte släppa det.
Mina planer om bloggen växer sig bara större och större och på jullovet ska jag börja fixa med saker, så då kan ni förvänta er en stor skillnad! (hoppas jag..)
Nä, men ärligt så är jag as taggad på att börja skriva på riktigt. Inte bara sånna här meningslösa blogginlägg utan om saker som faktiskt har lite känsla&betydelse. Vad tycker ni om de?
Ni kan väll lämna en kommentar med lite tips eller något, som jag kan kolla på när jag inte har något att blogga om!
Glöm inte heller att läsa Min, K&N's blogg. jag vet. jag tjatar. skit samma. puss
http://katini.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0