avundsjuka typer står och synar mig med avsmak, avundsjuka för att jag har sjukt bra smak.

Kom hem för 20 minuter sen.
Checkat facebook och ätit macarones.
Idag var det mycket mer folk på cafet så det var faktiskt mycket roligare!

Imorgon ska jag jobba på cafet, och får även betalt.
Dock jobbar jag ända till fem, men det är värt det.
Mammi hämtar mig ändå, så jag lär vara hemma runt halv sex och då drar jag ut.
Det låter rätt bra :D
Ikväll ska jag förmodligen träffa Niki&Jacob, men är inte säker än.
Kanske kolla när konfan börjar imorgon så kan jag sleepa hos någon, eftersom jag ändå oxå ska in till stan tidigt.
Är faktiskt mycket mer nervös inför imorgon, eftersom det kommer vara så mycket mer folk och nya personer att jobba med...
Aja, hoppas på det bästa.
Vi hörs later, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0