Back to school again.

Hej, sitter i skolan och har rast.
Måndagar är alltid så onödiga.
Kajsa är sjuk idag så det är bara jag och Niki.
Om 10 minuter har vi matte. jävligt segt.
Efter skolan ska jag förmodligen in till stan om jag orkar.
Köpa kamerakort till min syster, ett med mer minne till mig själv och sen en internetstick grej till min data. :)
Hehe.
Vet inte vad jag ska sägaaaa.
Tänkte lägga upp en bild, men eftersom det är fuktigt ute så blir det ingen.
Men vi hörs senare.. förmodligen på matten.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-02-07 @ 14:11:26
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0