she's dancing with the stars, living in the sky with diamonds.



Syster, bästavän, ängel.
Jag älskar dig så jävla mycket.
Ditt skratt som du själv hatar, dina ögon som är så djävulskt vackra, dina perfekta tänder, din humor, din dåliga musiksmak, dina danser, hur du rör huvet när du pratar, allt. Du är underbar sofia, fattar du det?
Vad fan skulle jag gjort utan dig?
Jag skulle inte orka en dag utan att veta att jag har dig vid min sida.
Du får mig att må så bra och därför hatar jag när du är ledsen eller mår dåligt.
Du ska må bra. Du är en sån måbra tjej som alltid är glad.
Aldrig ska du behöva känna dig ensam eller övergiven, för jag finns alltid här. Till 110%.
Jag vet inte vad jag ska säga.
Du har vänt mitt liv upp och ner på det bästa sättet.
Jag har så jävla roligt med dig.
Du är fan som den syster jag aldrig fick..
Jag älskar dig, det är du och jag föralltid.

Sofia Stephanie Hall ♡ Tilde Evelina Holmqvist.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-02-09 @ 01:50:08
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-02-09 @ 19:16:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0