DAG 28

Jag saknar allt som det var förut...då allt var så bra med allt och alla!
Men samtidigt så älskar jag saker i nuet oxå.
Jag saknar massa gamla vänner och stunder. Jag saknar min födelsedag, fan vad bra det va!
Och jag saknar dagen med Kajsa och Niki i somras, you remember? Ingen förstår vad vi pratar om, HAHA, nej men tänk er en perfekt ute dag då vi bara drog runt till olika folk, grillade utomhus, satt i solen, skrattade och bara hade jävligt kul!
Men jag vill inte sakna för mycket, det är det som får oss att ångra det som händer i nuet.
Visst, det är klart jag ofta tänker på det jag hade och det som försvann, men jag vill försöka leva i nuet.
Bara tänka på stunden och ha jävligt kul.
Jag har slutat tänka på saker jag har förlorat och saknar. Jag tänker att jag förlorade inget eftersom det var dom som försvann. Då är dom inte värda att kallas förlorade.
Jag saknar inte dom som sviker mig och försvinner.
Jag saknar dom som jag tappar kontakt med. Jag saknar inte dom som jag tappar kontakt med i samband med t.ex ett svek.
Lev i nuet, tänk inte på saker som inte finns där, utan tänk på det du har, lev för dom du har.
If you don't live for something, you will die for nothing.


Jag saknar dig, jag älskar dig.. kom tillbaka, jag hjälper dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0