Jag skulle inte ha så brottom att träffa någon ny, jag har rätt mycket med mig själv precis som du.

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon?
Sofia hjärtat ska ju ha en liten "tjejmiddag" imorgon så det blir mys.
egentligen ska jag till skolan imorgon, men jag blir så himla trött efter en dag så jag stannar hemma och vilar så jag kan gå till sofia. Det är ju ändå värt att jag kommer, även om jag är sjuk, hon är ju min? höhö..
nej, men stör mig lite allmänt på alla, ALLA som skriver till mig eller kommenterar bloggen att min mamma inte tar ansvar som låter mig gå ut på kvällen. men det är väll hennes val eller? ingen av er vet hur jag mår eller hur jag smittar/är sjuk så fråga hellre först innan ni tar några slutsatser. Jag bryr mig faktiskt inte egentligen, jag tar bara bort kommentarerna, stör mig bara lite.
Annars rullar allt på nu, ska ner och ta en värktablett så jag sover gott ;)
Hehe, känner att jag bloggar rätt mycket nu när jag är sjuk, men det är väll bra...
Nu ska jag snart börja fixa mig för sängen så vi hörs nog inte mer idag, hejdåå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0