Just give me a call, I miss you

...You know I really do, Ohh

Höhö, sitter och ska börja fixa mig nu!
Vet inte vad som händer idag men jag ska försöka få tag i lite gott folk!
Egentligen orkar jag inte gå ut i detta Regn/Snöiga Göteborg, men det är ju sista kvällen på lovet så!
Iförsig kommer det en helg igen om sex dagar, men ändå ;)

Pratat med Mamma nu oxå!
Har planerat lite för sommaren och kanske Åre? eller hur var det kajsa&niki?
Aja, i år kommer det bli bäst!
3 och en halv vecka i Svergie innan Jag och tjejerna drar till Spanien i 2 veckor, där jag sen stannar i en och en halv vecka till!
GRRYYYYYMMMT

Sen nu till våren gäller kanske Spanien/Åre och sen Stockholm med vännerna mina!

FAAN VAD BRA DETTA BLIR, HELT SICK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0