Just nu; Skype med Niki

Hemma från stan nu.
Fick en sak med hem. Dock visar jag inte den i bloggen eftersom det är en present (a)
Hehe, jag svär på att det är den dåligaste presenten någonsin, men var så jävla stressad..
Hittade även ett par byxor som mammi ska köpa till mig imorgon!
wiie!
HAHA, På vägen hem från stan träffade vi min lärare på vagnen..
HAHAHHAHAHAHHAHAH, och jag som är sjuk. :o

Aja, vi får väll se hur sur hon kommer va på måndag!
Nu ska jag dricka min juice till middag och sedan fortsätta med matten.
Puss ♥

HAHA, men vi har fått ringa om massa gånger nu, så därför det står en minut bara xd


Kommentarer
Postat av: Fatima ♥

Hejhej!

om du gillar foto, vardag & en gott&blandat påse tycker jag att du ska kolla in bloggen :)

Följ gärna via bloglovin' :)

Just nu pågår även dagens blogg, var gärna med :)!

2011-01-27 @ 20:21:30
URL: http://fatimaplace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0