Kärlekshandbok.

I skolan ska vi skriva en handbok om kärlek.
Tycker faktiskt att det ska bli kul, jag gillar att skriva om kärlek. Har alltid haft lätt att hitta rätt ord, men idag när jag skulle börja skriva visste jag inte. Var går gränsen för otrohet? Vad är kärlek? Hur gör man slut på rätt sätt?
Jag lyckades inte komma på svar på någon av dom.
Vet faktiskt inte varför. Tror det kan vara det att innan hade jag en tanke om hur kärlek var, nu har jag upplevt den och det var inte som man kanske trodde.
Så det var faktiskt riktigt svårt! Men tror ändå det kommer bli roligare än andra vanliga lektioner!

Annars tänkte jag senare efter maten gå ner och springa lite! Har inte tränat på hela jullovet!
Så nu är det dags att ta tag i livet.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

själv har man då redan gjort de ;)

2011-01-11 @ 20:40:53
URL: http://gonebaabygone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0