To cool for school.

Ligger i sängen och ska faktiskt sova.
Ja. det är sant.
Jag känner mig inte bra, vist jag har körtelfeber där man känner sig extra trött i månader/veckor.. :/ men det känns som om jag typ ska falla ihop!
Det gör ont om jag andas när jag ligger ner, men jag får försöka!
Fast ioförsig ska jag vara glad. Jag har nästan inga andra symtom utom halsen så jag kan fortfarande vara i skolan.
DET SMITTAR INTE.
eller jo... via kyssar. men jag kommer inte kyssa någon så det är lungt!
Läste även på nätet om körtelfeber. Visar sig att bakterien tar 3-5 veckor innan man får själva sjukdomen.
Fan läskigt.
Stannar iallafall hemma imorgon..

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Jag och Niki fotade lite innan hon gick hem.
Skulle egentligen till stan men jag var för trött, så det får bli en annan dag.
En rätt händelselös dag om jag ska vara ärlig.. Eller nej! Hände vääärsta sjuka grejen här i Långedrag.
Typ 1000 polisbilar överallt.. scary!

Hehe, men nu ska jag nanna.
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0