Trodde aldrig att det skulle bli såhär. Trodde inte det kunde bli värre.

Fyfan.
Mitt liv faller bokstavligen samman.
Har ingen att prata med.
Jag står ensam.
Vad fan händer nu?
Folk förändras, även jag, men inte på den nivån.
Jag känner mig besvärad när jag hör det.
Vafan. Dom är mina vänner, likaså ni.
Usch, det stör mig att folk inte kan facea läget och försöka snacka och lösa det.
Fattar man inte att för att kunna lösa något måste man få ur sig allt först.
Fan. Jag hatar mitt liv.
Och det är ingen som förstår.
Vad som fått mig att falla, när jag stog högst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag har en dagens blogg tävling oss mig :-) Så var gärna med: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment

Jag lottar ut 2/st imorgon :D

/// Majuss

2011-01-21 @ 19:16:00
Postat av: niki

varje gång di skriver en text där du är ledsen så komenterar jag eller skriver till dej på skype. Varje gång säger du att du inte orkar eller att det är nåt annat! och vi bryr oss inte men du underviker ju mej varenda gång jag försöker prata med dej..



jag vill ju bara att du ska må bra men när jag hela tiden får skit tillbaka orkar jag inte mer, så sök upp mej när du har vet hur du vill ha det <3

2011-01-21 @ 20:07:28
URL: http://..
Postat av: em

Tilde hoppas allt ordnar sig, jag vet inte vad som hänt, men lova mig att så fort du vill prata så ring mig eller kom hit, snälla tveka aldrig. vecka 8 och nio kommer bli grymma. puss loveu

2011-01-22 @ 11:17:55
URL: http://eeelinnn.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0