you can tell me nothin'

Sitter och tar hand om mitt öra..
HAHA, nej men mitt nya hål*
Jag tror det är infekterat eller något, för det rinner typ...blod? eller någon annan röd/brun sörja ur det hela tiden.
Grymt äckligt. fyfan.
Ska nog byta tillbaka till mitt läkörhänge istället för det jag har.

Annars är allt vääldigt segt just nu!
Ska ner och försöka få i mig lite mat.
Febern ligger runt 37, 2 - 37,5.
så det är inte så farligt längre.
Får nog stanna hemma imorgon med, tyvärr.
Man får inte gå till skolan, utan måste vänta en dag...?
Aja, jag är hungrig.. har inte ätit något änn, så.



Kommentarer
Postat av: viktoria

har också såna örhäängen idag, pärla o blinbling:)

2011-01-17 @ 14:30:00
URL: http://vikzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0