Det har inte blivit så mycket uppdatering ...

Det har inte blivit så mycket uppdatering som ni märkt. Det funkade inte att mobilblogga och jag har inte varit så pigg på att sitta vid datorn när det är sommarlov! Iallafall har dagarna spenderats vid havet eller i stan, och nätterna på brännö med kajsa&niki! Det har verkligen varit grymt skönt och jag har verkligen tagit de lungt. Men ikväll sover vi i stugan så just nu sitter jag på båten. Vi ska hem till mig och fixa inför natten lite innan vi drar ut!! Har massa fina bilder från sommarn hitills, men tyvärr kommer jag inte lägga upp alla! Några kommer säkert upp. Aja, tänkte bara göra ett försök till att hålla igång bloggen, men vi får se hur de blir med de! Nu ska vi gå av på saltholmen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0