Ha de grymt i Sverige!!

Nu är det sista dagen innan vi åker till Spanien!
Jag och kajsa tar planet från Landvetter flygplats 15.20, och kommer därför nog inte hinna blogga imorgon innan jag åker!
Så nu blir det väll mitt "adjö" eller vad man ska säga. Jag är borta i fem veckor och bor på min segelbåt med familj & vänner, precis som förra året!

Kommer sakna alla så galet jäkla mycket!!! Men jag är tillbaka den 9 augusti och då hoppas jag ni väntar på mig ;)
Haha, nej men jag tror det kommer bli jäkligt gött att komma iväg, och två veckor med kajsis är ju helt grymt!

Kanske händer att det kommer upp något inlägg imorgon från flygplatsen, annars hörs vi säkert någon gång under spanienresan.
Loveu bitches, jag hoppas vi ses ikväll! Sista kvällen med mina underbara vänner på 5 veckor..?
Kom igen nu! Ring bara om ni vill ses, puss puss ♥


(ja, jag vet. tjata inte. jag är besatt. jag är galet besatt. han är världens snyggaste kille..)

Kommentarer
Postat av: J.

Tycker han borde komma till Sverige snart! :)

2011-07-06 @ 08:47:06
URL: http://blog.jackieperez.se
Postat av: Mimmiiiss

Missa inte veckans blogg hos mig! En länkning på 900 bes! Lycka till, Love!

2011-07-12 @ 23:44:11
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0