Baby vi skapar turbulens!

Kom hem för ungefär en halvtimme sen från en kväll med världens goaste tjejer!
Helt ärligt, ni får mig alltid på så jäkla bra humör tjejer! loveu.

Ikväll spenderades iallafall först på långedrgasskolan för att kolla en pjäs som nikis syster gjorde! Åh, kommer ihåg när vår gamla klass oxå gjorde den.
Aja, iallfall efter det tog vi cyklarna till saltholmen och badade, snackade, lyssnade på musik, tog bilder och massa annat.
Så jäkla mysigt!

Imorgon drar jag ut min andra tand..! åh, fick sån jäkla värk efter att jag drog sist så hoppas att det blir bättre denna gången!
Nu ska jag packa saker för imon och sånt :)
vi höörs ♥




Goa giirllzzz


Kommentarer
Postat av: carro

LOVE PÅ OSS ALLA

2011-06-08 @ 22:44:09
URL: http://barachilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0