If you don't live for something, you will die for nothing..

Jag vill leva för något.
Ha en andledning till att vakna upp på morgonen.
Jag vill behöva kämpa för något.
Att bara ha en anledning att leva.
Varför lever jag egentligen? Jag går bara omkring, jag lever inte för någon annan än mig själv och mjöligtvis mina vänner.
Jag vill vara riktigt bra på något.. typ dans, skridskor, sjunga, vara duktig i skolan, vad som helst..?
Bara kunna vara riktigt bra på något. Och behöva kämpa för att bli bäst.
Jag vill leva för någon, eller något.. Ha en anledning till att jag fortfarande lever.
Precis som det står i min header, jag vill ha en andledning, och jag vill inte bara sedan dö utan att ha gjort något med mitt liv, jag vill dö för någon eller något, och jag vill att det ska kännas bra...

Inte mening att detta ska var anågot depp inlägg som får folk att säga att jag duger, utan mer mina tankar.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-12 @ 18:50:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0