Don't tell me I'm wrong, cuz I'm so fucking right.

Sitter med SO-böckerna framför mig och ska skriva om hur ett bilköp går till och jämföra Kina&Frankrikes ekonomi.
Det är fan svårare än man tror. Har ingen aning om hur jag ska börja skriva.
Annars är det bara plugg som gäller ikväll innan klockan slår 21.00 och desperate housewives börjar!
Sen mera plugg innan jag ska nanna sött.
men vi hörs säkert snart igen, puss ♥


Fan vad allt går fel.
Vart jag än går blir allt fel. Folk hackar på mig istället för på personen dom egentligen är sura på.
Får bara höra mer och mer fel och problem. Jag pallar inte med mer.
När fan får jag släppa allt och oxå bara prata. Jag orkar inte lyssna mer nu.
Jag har tröttnat.



Taggar en grym sommar i Spaaain med kajsis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0