Friluftsdag!

Nu ska jag snart börja packa väskan och ta på mig springskorna för att sedan åka till slottskogen och ha friidrott.
Dock får jag inte vara med och springa, men jag måste vara ombytt och funktionär istället...
Men jag ska försöka, så vi får se hur det går med det!
Just nu sitter jag bara och kollar runt på lite olika bloggar.
Är redan klar och jag ska åka om 1 och 1 halv timma. Fuck.
Aja, vi hörs nog nästa gång ikväll, för Julia från Jönköping kommer ner till Göteborg idag, men bara i någon timme, så jag och två andra tjejer ska in till stan och tröffa henne på en fika, tror jag!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

DAGENS BLOGG - vinnaren väljer jag imorgon, lycka till!

2011-05-13 @ 16:43:40
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: viktoria

bor du också i göteborg? naaaajz. :D

2011-05-13 @ 18:42:20
URL: http://vikzan.blogg.se/
Postat av: hästpojken

hej :)<3

2011-05-24 @ 09:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0