Bättre än allt annat.

När det finns något man älskar. Något som man aldrig vill förlora och något man aldrig någonsin skulle byta ut, inte mot något i hela världen. När man tror att man håller det så säkert som möjligt närmast hjärtat. När man är helt säker på att det kommer finnas där föralltid. Då blir det lätt så tomt när man helt plötsligt tappar bort det. Man känner sig trasig, som om det är något som fattas. Det är då man upptäcker vad man har förlorat. Det är då man gör allt för att vinna tillbaka det. Det är jobbigt. Det är svårt. Men du måste göra allt du kan. För du vet att det kommer komma tillbaka. Men efter en tid då du tror att du hittat det, men det försvinner gång på gång, då du överväger att sluta försöka. Att sluta kämpa. Det är då du måste försöka ännu mer. Det gjorde jag. Och nu finns det där hos mig. Närmare än någonsin förr. Min käraste ägodel. Det som jag aldrig skulle kunna tänka mig att leva utan. Det. Det som är du. Det som är ni. Det som är mina älskade vänner. Mina syskon. Mina systrar och min bror. Jag skulle aldrig kunna leva utan er. Jag vill bara att ni ska veta det. Jag skulle aldrig kunna leva utan er. Ni är mitt allt. Jag älskar er.
Bättre än allt annat. Inget slår er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0