where have you been

Hallåå!
Har inte bloggat på ett tag men har haft jätte mycket i skolan. Verkligen mycket.
Men nu är jag tillbaka lite smått och om 2 dagar fyller jag år! Är egentligen inte taggad alls, men försöker tagga upp mig lite ändåå.
Idag var det en vanlig dag i skolan, inget speciellt bortsett från musikprov, men annars så. Efter skolan träffade jag J&J i typ 15 minuter, innan jag drog mig hemmåt och fixade lite här hemma. Ca. en timme senare var jag hemma hos J, men J,J&G. Var där ett tag innan jag gick till vagnen med J och åkte hemmåt. Senare kom Aria, som jag inte träffat på jätte länge, och vi gjorde väll inte något speciellt. Kvällen avslutades senare hemma hos J.
Men nu ska jag sova, för imorgon ska jag in till stan tidigt för öppet hus!
puss ♥

*Oj, vad alla heter J.. haha. Men ja, det är 5 olika J;are*



Kommentarer
Postat av: linnea

öppet hus för vilket gymnasiiuuuumm?

2011-11-26 @ 12:28:24
URL: http://linneabryngnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0