Lov söndag, weyhoo

Häääjjjjj.
Kom precis hem från en inte sån händelserik dag, men en mer händelserik kväll.
Det började med att jag, K&S vaknade upp at my place. Kollade film och åt frulle. Senare frammåt 1 drog K&S och jag började fixa mig för dagen. Gick ut och träffade J,J&L, innan jag träffade J. (oj, fan vad alla heter J..?) Gjorde inget speciellt. Men tog sedan bussen hem till Amandoou. Där var lite folk så kolla vi typ film och såådant.
På vägen hem lyckas jag J&J fastna i hissen. asså den stod helt still. mellan 2 olika plan. Så vi fick ringa hissgubben som hjälpte oss ur den tack och lov. Tog bussen hem och nu ska jag nog sova snart. blev så sjukt trött så fort "chocken" släppte typ. asså förfään vad äckligt det var i hissen. varmt och jag var typ as rädd. ALDRIG MER HISS.
ttyl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0