Det är så jag säger det!

Min mobil hade 9% batteri i början av konserten. Så han bara ta några få snabba bilder& en video.
Varsågoda!
Dock funkar inte min videofyme så det fick bli youtube!


5 timmar innan.


Några goa bruuuuddsss kom några timmar senare och joinade oss!


Det här var vår plats.. först.
Sen när Niki, Carro, Linnea & Amanda skulle gå och köpa mat så fick dom en stämpel som tydligen garanterat skulle göra så dom blev insläppta igen. Tror ni dom blev det..? Nej.
Så vi bytte helt enkelt platser, så vi stod på sidan istället , närmare kön. Men tillslut när vakten såg hur mycket vi ville typ va med varandra så släppte han in dom.. HAHA!
Det var mycket skrik,skratt & tårar!


Våra "nya" platser!






Det var nu femte gången jag såg honom live och jag förstår inte hur man kan bli mer och mer kär för varje gång?
Hur gör han? Hur får han mig att gråta mer&mer för varje gång jag ser honom..?
HAHAHAH


Efter konserten drog vi tjejer (- sofia) och träffade Ludwig en stund innan vi drog oss mot Långe-D



Tack tjejer för en grym kväll!
Tack Göteborg, Liseberg.
Och tusen tack till HÅKAN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0